HTML

Tanzablog

Tapasztalatok Tanzániában

Friss topikok

  • alibabaesanegyvenhattyu: Érdekes túra lehetett. Na, erről érdemes blogot írni! (2009.10.22. 15:02) Láttam Afrikát
  • V.Emil: Kuburudisho murua = Always Coca Cola (2008.12.06. 21:09) Arusha - Dar es Salaam
  • V.Emil: A vízszintemet meg az aranymetszést eladom egy zanzibári kirándulásért... (2008.12.06. 20:44) Zanzibár
  • mérienn: Ez tündéri, mennyire aranyosak és lelkesek a gyerkőcök! És persze éljenek a little green jumpingok... (2008.11.24. 15:40) Iskola
  • V.Emil: Idézek: "Az állam szép bevételt és aadókat húz az iparágból, de tisztviselői nem törik össze magu... (2008.11.19. 15:48) Mai meeting 2 / munka 2

Linkblog

Archívum

Lecsapunk a sötétben bujkáló zugmosókra!

2008.10.31. 08:22 tanzablog

Bungalótelepünk tulajdonosnőjének vastagon fog ceruzája a mosásért. A hölgy zimbabwei fehér. Szállásadónk a zugmosást szigorúan megtorolja. Ha saját kezűleg mosott, száradó alsógatyát találna a szobámban, behajtaná a borsos mosodai díjat. Erre öt nyelven figyelmeztet a fürdőszoba falára rögzített tájékoztatóban. Alighanem fordítóprogrammal készítette őket. A németeknek szóló fenyegetés így hangzik:

„Ki fogom önt mosni, ha a kendői erre kényszerítenek, hiszen nagy eséllyel nem lesz fürdésre vize, sőt a WC-t sem fogja öblíteni! Mosodai szolgáltatás a rendelkezésére áll, ezt fogadáskor ellenőrizze! Ha észrevesszük, hogy mosodát nyitott a szobában, ön a mosási listának fog megfelelni!”

Tehát a szigorú tekintetű mosási lista és a feldühödött kendők csak arra várnak, hogy titkos mosáson rajtakapjanak és besúgjanak. Vérfagyasztó. Nem kockáztatom meg, hogy a tulajdonosnő fülöncsípjen, majd elrettentésképpen a többi vendég előtt meglengesse félig megszáradt zoknimat, és bezárjon a mosógépbe. Inkább leadom a ruhát a recepción.
 

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tanzablog.blog.hu/api/trackback/id/tr28741777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LadyBlue 2008.10.31. 15:46:56

Elképzeltem a tanzán mosoda maffiát...
Brrrrrr!!!!!

Ne kockáztass, Gábor!

gyuri62 2008.10.31. 17:04:28

Nem semmi :))
Egyetértek az előttem szólóval, ne kockáztass ! :)

Barbi* 2008.10.31. 20:18:50

Szia Gábor,

ez nem semmi, most a írtakon jót mosolyogtam :-).

Köszi a klassz képeket!
Valami gyönyörűség lehet a park! Én tutira imádnám!

Jó hétvégét!

B.

szöpeti 2008.11.01. 00:09:53

Én megpróbálnám. Akaszd ki a száradó ruhákat. És ha elkezd pampogni, fenyegesd meg, hogy legközelebb az ő cégének fog "segíteni" az önkéntes kommandó. És akkor onlájn lesz a mosodája, és csak akkor tehet ki ilyen tábláz, ha benne van a jóváhagyott kommunikációs tervében.

V.Emil 2008.11.02. 15:00:01

Mondanám meg kéne nézni egy konkurrens bungaló telepet, de nyilván nem ilyen könnyű...

mérienn 2008.11.02. 16:45:23

Csak hogy a pozitív oldalt is szem előtt tartsuk: én a hétvégén 5x mostam kb, ez nagyon sok időmet elvette. Pedig én nem is Tanzániában vagyok. Neked legalább nem kell ilyen materiális dolgokkal foglalkoznod. :)
süti beállítások módosítása